Aanhuis .. Een prettige plaats om te zijn!

Wij hadden inrichtingsstress, maar Woninginrichting Aanhuis in Eindhoven heeft ons door het hele proces geholpen. In de zaak alles uitgezocht, alle voorbeelden waren aanwezig en we kregen flink wat ervaring in do's en don't mee. Onze casus omvatte voor een nieuwbouwwoning de vloeren, raamdecoratie en rolluiken. Alles is uitgevoerd door ervaren vakmensen; er was geen moment dat we hebben getwijfeld aan de kwaliteit. We zijn heel blij met de mooie producten en hoe het is geplaatst, daarom wil ik Aanhuis van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede vakkundige service, prachtig resultaat.

In de winkel werd door Marcel ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden te bespreken en te bekijken. We hebben vakkundig advies gekregen over wat in ons huis het mooiste en ook meest praktisch zou zijn. Er is een ruime keuze uit mooie producten. Er is alle flexibiliteit voor aanpassingen en ze zijn altijd goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. Ook het ophangen van de gordijnen, shutter en jaloezieën gebeurde zeer netjes en vakkundig. We zijn heel blij met het prachtige resultaat.

Luisterend en inspirerend advies

Samen met een styliste gekeken naar de mogelijkheden voor een update van mijn interieur. Samen met de verkoopster de deal gesloten. Afspreken zijn helder en duidelijk. Ook montage werd keurig gedaan. Zeer tevreden

Erg blij

Super geholpen, snel geleverd en erg netjes bevestigd

• Ervaring met: Raamdecoratie

Deskundig advies, snelle communicatie en afspraken die nagekomen worden.

Wij zijn zeer tevreden over het advies en het meedenken over: vloer, raambekleding muurafwerking en kasten.

• Ervaring met: Vloeren

Fijne winkel, compleet assortiment!

Vriendelijk, deskundig, nemen ruim de tijd, prima advies en erg proactief bij het helpen van het vinden van de juiste oplossing

• Vestiging Eindhoven, aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed en uitgebreid advies en service

In de winkel werd ruim de tijd genomen om onze wensen te bespreken waarna we deskundig advies en verschillende mogelijkheden kregen aangeboden. Ook het ‘leggen’ van het tapijt is geheel volgens afspraak en naar wens verlopen. De vakmannen waren heel mooi op tijd en erg netjes. Al met al een echte aanrader! Wij zijn erg tevreden!

• Ervaring met: Vloeren

Fijne mensen, goed advies, vakwerk

We hebben samengewerkt met Mayra van aanhuis in Eindhoven. Was een superfijne ervaring. Je kunt rekenen op een professionele en superstrakke planning en creatief advies. Ook zaken aanpassen is nooit een probleem, en alles loopt volgens afspraak, zonder onaangename verrassingen achteraf. We hebben laten schilderen, vloerverwarming laten aanleggen en een prachtige vloer laten leggen. Alle uitvoerende partijen waren zeer aangename, vriendelijke en nette vakmensen. We kunnen de inzet van aanhuis van harte aanbevelen, van ons 5 sterren voor alles. Nogmaals bedankt Mayra en Marcel! Kiki en Patrick

• Ervaring met: Vloeren

We zijn goed geholpen.Er werd rustig de tijd genomen en we kregen keurig te zien welke mogelijkheden er waren. Ook werd er goed meegedacht.

• Ervaring met: Kasten

Beste Menno, Bedankt voor je review en mooie complimenten. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl Met vriendelijke groet, Babeth Woninginrichting-Aanhuis.nl

Top, van advies tot de uitvoering.

We hebben onze trappen laten bekleden door Woninginrichting aanhuis Eindhoven. Na een warm ontvangst in de winkel werden we goed geadviseerd door Marcel. Alle afspraken werden duidelijk vastgelegd en nagekomen. Wij zijn heel tevreden!

Professionals

Ongedwongen onthaal en benadering. Goede kennis van zaken en vriendelijk ontvangst. Professioneel advies en service.

• Ervaring met: Vloeren

Voor ieder budget passende en kwalitatief zeer goede producten

Ik heb zowel vliesbehang , plinten en raamdecoratie besteld en laten monteren door de creatieve kundige mensen van Aan-Huis Woninginrichting Eindhoven. Men heeft de tijd genomen om mij te helpen met een passend advies en oplossingen binnen mijn budget. De communicatie ervaar ik als zeer prettig en klantgericht , zowel met de mensen in de showroom als de mensen die de klussen vakkundig, snel en zeer netjes hebben uitgevoerd.

Super!!

Hele prettige gemoedelijke eerste kennismaking, waardoor we terug zijn gegaan. Telkens duidelijke uitleg op mijn vragen en een heel fijn overleg met Sonja wat betreft de materialen. Heerlijk om alles bij eenverdieners neer te leggen en dat alles voor je geregeld wordt. Tot slot is, zoals ik Marcel gemaild heb, ons huisje echt super mooi geworden!!

• Vestiging Son, Woninginrichting-aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

wat een vakmanschap en echt mee denken Super

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Een bedrijf dat meedenkt en ontzorgt. Ons huis heeft een ware metamorfose ondergaan, waar we met plezier naar kijken en in leven.

• Ervaring met: Vloeren|Kasten|Verf en behang|Specials

Beste Jos, Wat fijn te horen dat je tevreden bent! Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Wij wensen jullie veel plezier met jullie vernieuwde huis! Hartelijke groet, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Erg prettig om hier de inrichting van mijn huis te doen. Zorgvuldig in de communicatie en een prima afhandeling.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang|Buitenzonwering|Specials

Super advies gehad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de keuze van onze inbetween- en achtergordijnen bleek er een fout in de offerte te zijn gemaakt. De prijs m.b.t. de inbetweengordijnen was verkeerd (te laag) dit scheelde € 500,- a € 600,- op de totale offerte. Na een discussie en de opmerking dat de hele deal anders niet door zou gaan is de offerte aangepast (in voordeel van de winkel) De toen geldende kortingen bij andere marktpartijen waren verlopen dus geen optie meer. De gordijnen werden bij ons geleverd net voor de Kerst dus dat was top en degene die ze bij ons heeft opgehangen is een echte vakman. Omdat de achtergordijnen 4 dagen aaneengebonden moesten hangen kwam ik er pas daarna achter dat bij het sluiten van de achtergordijnen er zowel links als rechts bijna in het midden, vol in het zicht, een naad op de voorzijde van de vlinderplooi liep. Op andere punten van de achtergordijnen zit deze net naast de plooi en is dus niet zichtbaar. Ik zou hierover teruggebeld worden maar helaas. Na zelf contact te hebben opgenomen was de reactie dat dit normaal was. Ik heb toen aangegeven dan men mij hierover had moeten informeren zodat ik had kunnen aangeven zodat ik meer stof zou afnemen zodat de naad anders zou lopen. Ik had inderdaad een punt wat ze in de toekomst zouden meenemen. Helaas zelf alles al voldaan dus enige tegemoetkoming was er niet. Voor alle overige gordijnen die er nog moeten komen zal ik geen gebruik maken van de diensten van Wooninrichting Aanhuis en ook niet aanbevelen Groet Gert-Jan Bruggeling

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prima verkoopadvies en uitvoering van het werk. En erg klantgericht.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer persoonlijke aandacht en advies. Meedenkend en uitvoerend.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In totaliteit tevreden met de vakmensen en hun geleverde kwaliteit

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang

geen zorgen. Alles goed geregeld door Marcel!

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang

De eerste keer zijn we geholpen door een stagiaire die een ander (prijs) informatie gaf dan daarna de vaste medewerkers. Wellicht handig om daar in de toekomst even te checken welke informatie wordt doorgegeven aan de klant.

• Creativiteit N.v.t.

Bedankt voor uw tip!

Wij zijn uitermate tevreden over het advies, de levering en de service die we in Eindhoven hebben ondervonden. Dankzij de vakmanschap en het enthousiasme van de vloerenlegger Laurens Roos ligt onze prachtige pvc-vloer er perfect bij. Daarna zijn ook de plinten eveneens perfect geplaatst. Alle lof voor woninginrichting-aan-huis Eindhoven!

• Creativiteit N.v.t.

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?